Loading

 

Termenii și condițiile generale de rezervare și achiziționare a serviciilor turistice oferite de societatea Venus Holiday 2000 S.A.

 

Preambul

Prezentul contract reglementează termenii și condițiile generale privind rezervarea și achiziționarea serviciilor turistice oferite de către societatea Venus Holiday 2000 S.A. (în continuare denumite „T.C.G.”), societate românească, având sediul social în Mun. Mangalia, Loc. Venus, Hotel Favorit, Jud. Constanţa, înregistrată în registrul comerţului de pe lângă Tribunalul Constanţa sub nr. J13/1477/2000, având CUI 13300158, e-mail info@hotelmelodia.ro (în continuare denumită „Hotelul”) aplicabile tuturor clienților persoane fizice sau juridice;

Clauzele prevăzute în T.C.G. nu aduc atingere drepturilor părților de a conveni asupra unor Condiții Particulare (specifice) în funcție de negocierea părților și de nevoile specifice ale fiecărui client în parte.

În caz de contradicție între clauzele existente in T.C.G. si Condițiile Particulare vor prevala cele existente in Condițiile Particulare.

Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (check-in) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere Venus Holiday 2000 S.A. clientul își dă expres acceptul cu privire la T.C.G.

Clauzele T.G.C. sunt întocmite cu respectarea OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

 

Tarife

Toate tarifele afișate sunt tarife de cazare în regim de ocupare dublă.

Toate tarifele sunt exprimate pe noapte si includ mic dejun si TVA (9%). Tarifele nu includ taxa hotelieră.

Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate. Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervările confirmate.

Majorarea taxelor și impozitelor (T.V.A., taxă hotelieră, etc.) sau introducerea unor noi taxe și impozite va avea drept efect modificarea atât a tarifelor cât și a rezervărilor deja confirmate.

 

 

Efectuarea rezervărilor

Sunt considerate rezervări:

orice comandă transmisă prin orice modalitate Hotelului cu condiția confirmării către Hotel de la adresa de email info@hotelmelodia.ro;

orice comandă transmisă prin intermediul platformei de rezervări online din cadru site-ului www.hotelmelodia.ro;

Termenul de valabilitate al rezervărilor este 7 zile, exceptând rezervările în care data cazării survine la mai puțin de 7 zile de la data rezervării, cazuri în care termenul de valabilitate al rezervării va fi menționat pe confirmarea scrisă din partea Hotelului.

 

Garantarea si plata rezervărilor

Rezervările sunt considerate garantate la momentul confirmării plații.

Plata serviciilor turistice rezervate se poate face prin carte de credit sau prin plata facturii proforma emisa de Hotel.

  1. În cazul rezervărilor efectuate prin telefon sau e-mail:

– garantarea rezervării se face de către client prin achitarea unui avans egal cu valoarea serviciilor pentru prima noapte de cazare, în termen de cel mult 7 zile, de la data confirmării rezervării, în caz contrar, rezervarea se va anula automat

– garantarea rezervării din partea Hotelului se va face ulterior primirii prin e-mail sau fax (info@hotelmelodia.ro sau 0241.73.13.59), a unei dovezi de plata a avansului, transmisă de către client; factura de avans emisa de Hotel ulterior confirmării plătii garantează rezervarea.

  1. In cazul rezervărilor efectuate prin platforma de rezervări online de pe site-ul hotelului :

– garantarea rezervării de către client se poate face prin carte de credit, după verificarea automata a datelor de card introduse în formularul de rezervare, cu reținerea sumei echivalenta cu prima noapte de cazare și primirea din partea Hotelului a confirmării de rezervare emisa automat (in timp real);

– garantarea rezervării de către client se poate face prin plata primei nopți de cazare în contul bancar al Hotelului, în termen de cel mult 7 zile de la data confirmării rezervării, în caz contrar, rezervarea se va anula automat.

Restul de plată aferent sejurului se achita la momentul sosirii sau plecării, numerar sau cu card bancar (debit/credit; Visa sau Mastercard).

Clientul are obligația să verifice detaliile din factură înainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea plății de către client are valoarea unei confirmării exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către Hotel.

 

Anulari / neprezentări / penalizări

Anularea unei rezervări se poate face fără a implica penalități cu cel mult 7 zile înainte de data începerii sejurului.

Anularea unei rezervări ferme în mai puțin de 7 zile până la data de începerii sejurului, atrage o penalitate echivalentă cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.

Neprezentare (sau rezervare neonorata) reprezintă rezervarea confirmată și neanulata în urma căreia clientul nu a ajuns la hotel la data stabilită. În cazul neprezentării clientului in hotel, suma achitată în avans se reține integral.

În cazul reducerilor de sejur anunțate de către clienți in timpul șederii, Hotelul își rezerva dreptul de a reține cu titlul de daune-interese a valorii serviciilor neconsumate, in baza evaluării punctuale a fiecărei situații.

 

Sosire și plecare

Cazarea se face începând cu ora 16.00 iar eliberarea camerelor se face până cel târziu la ora 12:00.

La solicitarea clienților și când Hotelul dispune de spații, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 4 ore peste ora 12.00, contracost (50% din valoarea unei nopți de cazare fără mic dejun din tariful afișat la recepție).

Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată.

Cazarea se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și copie a confirmării rezervării sau a facturii de avans emisă de Hotel.

În momentul cazării, clientului i se va solicita un card de credit/debit valabilă drept garanție. În cazul clientul nu dorește să garanteze cu un card de credit/debit, acesta va achita un depozit de garantare în valoare de 100 lei/camera/sejur. Această sumă va fi returnata la sfârșitul sejurului, în cazul în care nu apar diverse situații nefavorabile (daune, lipsuri din inventarul camerei etc.).

Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, camere alăturate sau situate într-un anumit sector. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care Hotelul încearcă să le satisfacă în limita disponibilităților.

Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile (80 locuri).

 

Program funcționare Restaurant și Bar:

Programul de funcționare al Restaurantului Melodia, în regim a la carte este 12:00 – 24.00.

Micul dejun tip bufet (pentru un minim de 40 de persoane), se servește zilnic intre orele 7.30-10.00, în Restaurantul Melodia.

Serviciile  de masa, in regim de demipensiune (prânz sau cina, la valoarea de 50 lei/persoana/zi) sau pensiune completa (prânz si cina, la valoarea de 100lei/persoană/zi) se vor asigura in sitem fisa cont (a la carte), in Restaurantul Melodia.

Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Melodia se va desfășura zilnic între orele 20.30 si 22.30.

În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte si accesorii de plaja.

Programul de funcționare al barului Sea Horse din zona piscinelor este 8.00 – 20.00.

Este strict interzisa introducerea în hotel de alimente sau băuturi din incinta restaurantului.

Este strict interzis accesul în hotel sau restaurant cu alimente și băuturi din exterior.

 

Fumatul:

Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile exterioare ale hotelului amenajate/ dotate cu scrumiere.

Hotelul își rezervă dreptul de a-i evacua pe clienții care nu respectă această obligație și de a le anula rezervarea.

 

Nevoi speciale:

Majoritatea spatiilor din hotel sunt accesibile și persoanelor cu dizabilități. Orice nevoie specială trebuie anunțată în avans.

 

Animalele de companie

Este interzis accesul cu animalele de companie în incinta hotelului. Hotelul are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și  a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.