Loading

De la primele raze mai puternice ale soarelului, majoritatea dintre noi suntem cu gândul la mare. Ne este dor de aroma inconfundabilă, de mângâierea valurilor blânde, și toate gândurile de vacanță duc într-acolo. Pe măsură ce momentul revederii este mai aproape, redevenim copiii ce nu puteau să doarmă înainte de a porni la drum. Avem același entuziasm indiferent de motivul ce ne aduce aici, iar pentru un eveniment reușit entuziasmul este esențial.

De-a lungul anilor, am fost încântați de bucuria ce se citea pe fața oaspeților noștri atunci când ne treceau pragul și, de fiecare dată, i-am auzit exclamând „Suntem la mare!”. Pentru noi, fiecare eveniment este unic și trebuie să se încheie cu același entuziasm, de aceea oferim servicii complete și complet personalizate, de la alegerea spațiului potrivit la multiple opțiuni pentru meniu.

Telefon: 0747.229.981

Email evenimente corporate: corporate@hotelmelodia.ro

Email evenimente private: events@hotelmelodia.ro

Evenimente Corporate

Am fost gazda multor companii ce au ales să ne fie oaspeți, să se bucure de atmosfera relaxantă, dar și să beneficieze de infrastructura modernă a centrului Conference Melodia, potrivită pentru orice tip de eveniment corporate: workshop, conferință, team building.

Centrul Conference Melodia vă pune la dispoziție trei săli cu o capacitate între 30 și 250 de locuri, în funcție de aranjament.

Toate sălile de conferință sunt dotate cu videoproiector, flipchart, internet, sistem de sonorizare, aer condiționat, și beneficiază de multă lumină naturală.

Hotelul Melodia poate caza grupuri de peste 200 de persoane în cele 103 camere și 8 apartamente, și are toate facilitățile ce pot transforma un simplu eveniment într-unul memorabil: plajă privată, restaurant cu terasă , piscină, pool bar și centru de relaxare.

Evenimente
Private

Cele mai frumoase evenimente sunt cele care se desfășoară impecabil, din momentul alegerii locației până la plecarea ultimului invitat.

Cu ani de experiență în organizarea de evenimente private – zile de naștere, nunți, banchete, botezuri, întâlniri festive – echipa noastră vă este alături la fiecare pas.

Puteți alege una dintre cele 3 săli de evenimente din cadrul centrului Conference Melodia, cu o capacitate de 50 până la 200 de locuri, sau chiar Restaurantul Melodia, în anumite perioade ale anului.

Managerul de evenimente se va asigura că faceți cele mai potrivite alegeri înaintea evenimentului și se va asigura că totul se desfășoară impecabil în timpul lui.

SOLICITĂ OFERTĂ